قوی ترین برند حافظه RAM
 

برترین های سخت افزار
The Worlds Supreme Brands

در باره ما
 

قدرت مند ترین های سخت افزار

 

لينك روزانه
 
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  قوی ترین برند حافظه RAM   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 260
بازدید کل : 51450
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

 


قوی ترین برند حافظه RAM

 تفاوت یک رم قیمت متوسط 2 گیگابایتی با یک رم قیمت بالا در چیست ؟

چرا رم های کورسیر دارای هیت سنک هستند تا حرارت ناشی از عملکرد آنها ساطع شود اما رم های معمولی نیازی به پخش کننده حرارت ندارند ؟

رم های DDR3 همگی یک توان مصرفی دارند 15 وات،ولتاژ مصرفی همگی 1.6 ولت می باشد

زمانی که یکی از مدل های رم کورسیر را نصب نمایید در اوج بازی اگر دست روی سینک حرارت بگذارید محال ممکن است بتوانید بیشتر از 5 ثانیه حرارت را تحمل کنید .

این محصولات هرگز موجب ایجاد اختلال در اوج بازی نمی شوند زیرا سرعت و بازده زیادی دارند ضمن داشتن یک خنک کننده که از عملکرد نکاهد

اما در مورد یک رم معمولی که ظاهرا همان سرعت و همان حافظه را دارد اگر کارکرد در نتیجه حرارت حاصل هم اندازه رم های حرفه ای کورسیر بود مطمئنا چیپ های حافظه منفجر می شدند.

پس در نتیجه مگر می شود هر دو DDR3 باشند هر دو یک باس داشته و همان 15 وات را مصرف کنند اما هر دو یک بازده و عمکرد داشته باشند ؟

عملکرد اصلی متعلق به کورسیر است زیرا کارکردی دارد که معادل همان 15 وات مقداری حرارت تولید می شود اما یک رم معمولی مطمئنا آن توانایی و عمکلرد را ندارد که حرارتی هم تولید نمی نماید.

رم های کورسیر

پس از تعویض رم های معمولی سیستم با XMS3 های دو گیگ دارای ساطع کننده حرارتی اولین تحولی چشمگیر بعد از افزایش سرعت سیستم تولیدات گرافیک سیستم در بازی ها بود زیرا گرچه کسی آنقدرا هم توانایی دیدن جزئیات محیط را ندارد و معمولا در بحث در مورد گرافیک و بازی فقط به مشخصات فنی قطعات پرداخته می شود و کسی دنبال قطعه حرفه ای و درایور به روز که محیطی جذاب تر و کامل تر تولید می کند نیستند اما باید برای اولین بار بگویم که شکاف های روی جاده در بازی NFS HOT Pursuit به وضوح دارای طراحی کاملتری شده بودند و رنگ آمیزی محیط نیز دارای ریزه کاری های بسیاری شده بود ضمن تولید فریم بیشتر که دیدن حرکات محیط آدم را میخ می کرد

پس هر حافظه رمی نمی تواند DDR3 واقعی و از جنس بازده کورسیر باشد و تاثیر حافظه رم بر سرعت عمل کرد سیستم در اجرا بدون تیک بازی ها و تولیدات گرافیکی زمانی که مقایسه ای انجام شود خیلی خیلی واضح است.

محصولات این شرکت به سه دسته تقسیم می شوند

قوی ترین چیپ بی همتای حافظه مربوط به Dominator ها می باشد

این نوع حافظه در ابتدا 2 گیگابایت حافظه داشتند از نوع Dual Channel که در مورد نصل سوم DDR دارای قیمت خیلی بالا و نشان از عملکرد قوی آنها که از طرف هیچ تولید کننده دیگری محصول مشابهی برای رقابت تولید نگردیده است.

نسل دوم محصولات کورسیر مدل های XMS3 هستند.دارای یک هیت سینک از جنس رسانایی با وزن زیاد که از نظر کارکرد و بازده نسب به حافظه های معمولی بسیار سریع تر و قوی تر عمل می کنند و دارای قیمت پایین و مناسب تری نسبت به دامینیتورها هستند.

این محصول و سایر محصولات Corsair هرگز محصولات عادی نبوده اند و همیشه دارای قیمتی دوبابری نسبت به باقی برندهای معمول هستند.

نسل سوم رم های متفاوتی بودند که دارای اندازه فیزیکی دوبرابری و حافظه 4 گیگابایتی

این نسل شامل باس های بالاتر از 1600 می بود و به دلیل طراحی خاص درونی طراحی خاص خنک کننده مخصوص گیم همراه با عملکرد فوق العاده اما با قیمتی مناسب:

اگر بحث قیمت نباشد مطمئنا دامینیتور بهترین گزینه است که هیچ برند مشابهی قدرت مشابه را د این مورد ندارد اما به دلیل قیمت 4 برابری نسبت به رم های معمولی و قیمت 2 برابر نسبت به محصولات همین شرکت که یک رم XMS3 در حاص حاضر حدود 35 هزار تومان یک رم 4 گیگ Vengeance با قیمت 70 هزار تومان اما قیمت نسل اول با 4 گیگ حافظه در دو ماجول بالای 200.000 هزار تومان !

نسل XMS3 با ظرفیت هر واحد 2 گیگابایت برای افردای بود که حداکثر 8 گیگابایت حافظه مورد نظرشان بود و نسل Vengeancee برای سیستم هایی که 16 گیگابایت حافظه نیاز دارند که مورد دوم دارای پرفورمنسی بالاتر نسب به XMS3 می باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:حافظه رم,حافظه DDR3 قوی,

توسط Tragzes.Gamer| لينك ثابت |


موضوعات
  

لينك دوستان
 » ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان برترین های سخت افزار و آدرس gamer.gear.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

خرداد 1393
فروردين 1393
اسفند 1392
بهمن 1392
دی 1392
آبان 1392
مهر 1392
شهريور 1392
مرداد 1392
تير 1392
خرداد 1392
ارديبهشت 1392
فروردين 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391
شهريور 1391
مرداد 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');